torsdag 10 juni 2010

Nu har vi flyttat in :-)

Först vill jag be om ursäkt till alla de som följt vårt bygga och undrat vad som hänt med uppdateringen, jag har inte hunnit, Telia har strulat, jag har börjat jobba och nu har jag åkt på lunginflammation :-( nog om det... Veckorna som gått har varit fulla av aktivitet och Tony har lagt klart allt golv på övervåningen, jag och min far har tapetserat klart och byggt in barnens garderober. Med massa hjälp från familjen har vi fått upp garderober, flyttat möbler och nu äntligen sedan förra söndagen sover vi i nya huset. Det är helt underbart, ALLT!

Nu har vi målarna på plats och huset ska få sin fina vita färg. Blir såå fint! Jag har fortfarande ingen data uppkoppling så detta inlägg sker från min iPhone och bilderna av bättre kvalitet får alltså vänta. Men ville ändå höra av mig. Lovar bilder så fort de kopplat in Telia till nya huset! Kram

2 kommentarer:

  1. Åh nu är man ju så nyfiken på hur det ser ut målat!
    Hoppas allt är bra.

    Sofia

    SvaraRadera
  2. Tack för titten Tony - ni har verkligen fått det fint! Hoppas det blir många lyckliga år där med bl.a. stora julaftnar!

    SvaraRadera