fredag 26 mars 2010

Nu är det helg !!!

Ännu en vecka avklarad. Vi har helt plötsligt fått fullt ös på bygget igen efter stiltje i snart 3 veckor pga försenad leverans och med det lite fel i leveranser som sig så bör :(
Alla socklar är snart på plats, taklister är uppe i köket och håller på att målas, torkskåpet är insatt, tvätthon till tvättstugan är sånär på färdigmonterad av mig och min far.... och så är kaklet till köket införskaffat x 2 olika uppsättningar :( Anna kunde inte bestämma sig..... Jag HATAR, milt uttryckt, min beslutsångest. Den ställer till problem hela tiden och driver mig själv och min omgivning vansinniga... Nu har jag 2 olika sorter (lägger upp bild) och den ena är ljusbeige blank mosaik med bomullsvit fog, den andra är en blank böljande 10x10 platta i lätt bruten vit och till den hade jag isf tänkt samma bomullsvita fog. Imorgon bitti ska jag ha lämnat mitt beslut till byggarna. puhh...... hjälp någon???


Pappa har nu hjälpt oss i 3 veckor och jag är mäkta imponerad över hans skicklighet och tålamod! Utan honom hade vi aldrig!!! fått ett sånt här fint kök!



Vi närmar oss onsdag och slutbesiktning och det är SJUKT MYCKET som ska vara klart innan dess. Bara att bita ihop...

Puss å kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar